Specificații
- Marca:
- HAMM
- Model:
- DV+ 90i VO-S
- An:
- 2021
Cilindru compactor pentru asfalt, HAMM, DV+ 90i VO-S
TRĂSĂTURI PRINCIPALE
- Cabină panoramică cu spațiu mare, cu concept de vizibilitate liberă și vedere neobstrucționată asupra bandajelor și șantierului
- Calitate înaltă a compactării datorată configurării optime a parametrilor de compactare
- Concept de operare Easy Drive
- Compactare cu oscilație
- Sistem inteligent de stropire cu apă
Easy Drive
Utilajele de construcții moderne dispun de o serie de funcții și sunt proiectate pentru o eficiență optimă. Și mai esențială pentru succes este operarea simplă și intuitivă – aceasta garantează timpi de instruire scurți și o productivitate incredibil de ridicată în fiecare proiect de construcție. Sistemul de operare standardizat Easy Drive, HAMM reduce la minimum complexitatea și permite operatorilor să reacționeze rapid și corect în cel mai scurt timp.
Conceptul de operare Easy Drive dintr-o privire:
Easy Drive este alcătuit, în esență, din trei unități de operare – tabloul de bord cu afișaj, joystick-ul și un cotieră multifuncțională. Aceasta înseamnă că toate mașinile în care este instalat Easy Drive folosesc aceleași culori pe butoane și elemente de operare pentru a indica faptul că aparțin aceluiași grup funcțional. De asemenea, elementele de comandă pentru funcții identice sunt întotdeauna poziționate în același loc în postul de conducere. Direcția este controlată cu ajutorul unui volan, dar toate celelalte funcții sunt controlate cu ajutorul joystick-ului sau al cotierei multifuncționale. Pe lângă conceptul său de operare clar, intuitiv și ușor de învățat, Easy Drive cuprinde o serie de caracteristici care îmbunătățesc caracteristicile ergonomice, legate de siguranță și de service.
Tamburul divizat – cheia pentru o calitate premium
Cerințele din ce în ce mai stricte privind calitatea și rentabilitatea măsurilor de construcție a drumurilor au dus la creșterea cererii de utilaje și tehnologii care sunt concepute pentru aplicații specifice. Un exemplu sunt tamburii divizați de vibrații și oscilații. Cele două jumătăți sunt sincronizate prin intermediul unui sistem hidraulic digital inovator. Acest lucru asigură faptul că cele două jumătăți de tambur oscilează sincronizat în orice moment, în ciuda diferenței de viteză de rotație a acestora.
Soluție premium pentru lucrătorii din asfalt, perfect potrivit pentru compactarea curbelor și a sensurilor giratorii, precum și a tipurilor de asfalt care sunt susceptibile la deplasare – tamburul oscilant de la HAMM.
Tamburul divizat dintr-o privire:
La negocierea colțurilor și a sensurilor giratorii și la efectuarea manevrelor de direcție strânse, încercarea de a efectua compactarea fără tamburi gemeni poate duce la deplasarea materialului și la formarea de fisuri pe suprafață. Un tambur divizat previne acest lucru, deoarece cele două jumătăți se rotesc la viteze diferite. Acest lucru minimizează stresul de forfecare pe asfalt, ceea ce împiedică deplasarea materialului și previne formarea fisurilor. La compactarea tipurilor de asfalt care sunt deosebit de susceptibile de a fi deplasate, cum ar fi asfaltul masticat cu piatră sau materialul mixt modificat cu polimeri, această caracteristică este un factor cheie care afectează calitatea compactării.
Avantajele tamburilor divizați:
- Minimizează stresul de forfecare pe asfalt
- Nu există deplasare de material
- Fără fisuri la suprafață
- Calitate ridicată a compactării, chiar și în curbe sau sensuri giratorii și atunci când se compactează asfalt susceptibil la deplasare
Avantajele tamburului de oscilație divizat:
- Tehnologie de aplicare identică pentru conducătorul de role
- Nu este nevoie de instruire pentru niciun sistem nou
- Reducerea costurilor de exploatare datorită tamburilor de oscilație fără întreținere de la HAMM (oțel extrem de rezistent la uzură, curea specială rezistentă la temperatură)
- Reducerea emisiilor de zgomot datorită componentelor montate – confort sporit pentru șofer
- Compactare rentabilă și eficientă, așa cum se așteaptă clienții noștri de la noi
Hammtronic – coordonare perfectă a utilajelor pentru rezultate optime de compactare
Pentru lucrările de terasamente sau de asfaltare, companiile de construcții se bazează pe obținerea unei utilizări cât mai eficiente a utilajelor posibile pentru a-și reduce costurile de operare și pentru a obține rezultate optime de compactare. Aici intervine sistemul electronic de gestionare a utilajelor Hammtronic – acesta sprijină operatorul în activitatea de construcții de zi cu zi, pentru a obține o compactare optimă, fără a face compromisuri în ceea ce privește siguranța, eficiența costurilor și economiile de combustibil.
Printre oportunitățile oferite de Hammtronic se numără, de exemplu, reglarea automată a turației motorului diesel pentru a satisface cerințele de putere ale acționărilor individuale (conducere, vibrații). Mai mult, Hammtronic controlează pornirea și frânarea și distribuie cuplul de acționare pe puntea cu tambur și/sau pe roțile din spate în conformitate cu datele de funcționare în timp real (de exemplu, înclinația, viteza de deplasare, direcția). Hammtronic controlează, de asemenea, transmisia hidrostatică de vibrații și diferitele programe de direcție (numai pentru seria DV+), garantând o mișcare uniformă și lină a ambelor tamburi.
SPECIFICAȚII TEHNICE
Greutate
- Greutate de funcţionare cu cabină kg: 9420
- Greutate funcţională max. kg: 12150
- Sarcină liniară statică, faţă/spate kg/cm: 29,2/26,8
- Clasificare după modelul francez, valoare/clasă: 22,8/VT1
Dimensiuni utilaj
- Lungime totală mm: 4450
- Înălţime totală cu cabină mm: 2965
- Înălţime de încărcare, minimă mm: 2172
- Ampatament mm: 3250
- Lăţime totală cu cabină mm: 1860
- Lăţime de lucru maximă mm: 3050
- Garda la bordură, stânga/dreapta mm: 665/665
- Rază de viraj, interioară mm: 3000
Dimensiuni tambur
- Lăţime tambur, faţă/spate mm: 1680/1680
- Diametru tambur, faţă/spate mm: 1200/1200
- Forţă tambur, faţă/spate mm: 17/20
- Tip tambur, faţă neted/splitat
- Tip tambur, spate neted/nesplitat
- Abatere la ecartament, stânga/dreapta mm: 1370
Motor diesel
- Producător: DEUTZ
- Tip: TCD 3.6 L4
- Cilindri, număr: 4
- Putere: ISO 14396, kW/PS/rpm 74,4/101,2/2200
- Putere: SAE J1349, kW/HP/rpm 74,4/99,7/2200
- Nivelul emisiilor de gaz: EU Stage V / EPA Tier 4
- Tratarea ulterioară a gazelor uzate: DOC-DPF-SCR
Mecanism de acţionare
- Viteză, continuă km/h: 0 – 11,0
- Reglare, continuă Hammtronic
- Capacitate de urcare, cu/fără vibraţii %: 40/45
Vibraţie
- Frecvenţă vibraţii, faţă, I/II Hz: 42/50
- Amplitudine, faţă, I/II mm: 0,61/0,40
- Forţă centrifugă, faţă, I/II kN: 84/78
Oscilaţie
- Forţă de oscilaţie, spate kN: 109
- Frecvenţă oscilaţii, spate Hz: 36
- Amplitudine tangenţială, spate mm: 1,25
- Direcţie Unghi de oscilaţie: +/- ° 4
- Direcţie, tip Toate roţile, analogic
Capacitate rezervor/capacitate de umplere
- Rezervor de combustibil, capacitate L: 160
- Rezervor AdBlue/DEF, capacitate L: 20
- Rezervor de apă, capacitate L: 810
Nivel de zgomot
- Putere acustică dB(A), etichetă db(A): 106
- Putere acustică dB(A), măsurată db(A): 104
Specificatii Tehnice
- Serie Sasiu:
- HAA00117
- Data Achizitie:
- 8/5/2021
- Capacitate rezervor:
- 160 litri
- Greutate:
- 12280 kg
- Putere (kW) / Capacitate Cilindrica (cmc):
- 74.4 kw